piątek, 24 stycznia 2014

Pisze GlassFire

Imię:GlassFire
płeć:samiec
wiek:4lat.
charakter:wysportowany,mściwy,sprytny,silny
moc/żywioł:ogień














Moja wataha zwie się toxic fire. Wszystkie wilki z tej watahy szkoliły się na tropicieli,przewodników.
Jesteśmy bardzo niebezpieczną watahą. Zabieramy najlepsze tereny mrocznego lasu.
Gdy jestem sam lubię nie tylko polować. Najczęściej chodzę w poszukiwaniu partnerki. Raz jedną taką fajną zauważyłem. Nazywała się Taja, nie mówiła z jakiej jest watahy. Powiedziała, że jej rodzina ciągle podróżuje. Po tej wiadomości chciałem za nią chodzić i ją ochraniać. Niestety ona myślała, że się na niej wyżywam i uciekła ode mnie. Po krótkim czasie postanowiłem ją otruć.... Tym czymś co mam na szyi.
Tak zakończyła się nasza przyjaźń.
                                                                      GlassFire,wilk z mrocznego lasu.

2 komentarze:

muzyka